۱۷ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۰۵

رئیس اتاق اصناف زنجان:

قیمت نان در زنجان فعلا افزایش نیافته است

قیمت نان در زنجان فعلا افزایش نیافته است

زنجان-رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: قیمت انواع نان در استان زنجان هنوز افزایش نیافته و در صورت افزایش اعلام خواهد شد.

سید محمود موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: پنجشنبه هفته گذشته شاهد افزایش بیش از ۶۰ درصدی قیمت انواع نان در استان بودیم، ولی این افزایش از طرف اتحادیه نانوایان غیر قانونی بود و با اتحادیه مربوطه که خود سرانه اقدام به افزایش قیمت انواع نان کرده بود برخورد شد.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت نان منوط به صدور مجوز از کارگروه تنظیم بازار و کارگروه آرد و نان استان است، اظهار کرد: تاکنون جلسه‌ای در این خصوص برگزار و مصوبه‌ای نیز صادر نشده است.

رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: هر گونه افزایش قیمت نان غیر قانونی بوده و با واحدهای صنفی متخلف برخورد قانونی می‌شود.

موسوی تاکید کرد: از امروز نرخ انواع نان در زنجان به نرخ قبلی خود بازگشت و استانداری، فرمانداری، اتاق اصناف و حتی اتحادیه نانوایان نمی‌توانند در خصوص افزایش نرخ انواع نان تصمیم گیری کنند.

وی افزود: نرخ جدید نان در کارگروه آرد و نان استان توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت تصمیم گیری می‌شود و هر گونه افزایش قیمت انواع نان غیر قانونی بوده و با واحدهای صنفی متخلف برخورد قانونی می‌شود و در این میان نانوایی‌هایی که اقدام به افزایش غیر قانونی نان بکنند سهمیه آرد آن واحد صنفی قطع می‌شود.

از صبح امروز تعدادی از نانوایی ها خودسرانه و در اعتراض به آنچه پایین بودن قیمت نان عنوان می کنند اقدام به تعطیلی واحداهای نانوایی کرده اند.

کد خبر 5276314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha